Saturday 25 February 2017

GOLDEN EMPRESS PERFUME : Confident


Morning !! 😍😍



Sebelum pergi kerja wangi kan diri dengan Golden Empress Perfume dulu. Hari ini saya pakai Miracle by Lancome (setiap hari sebenarnya 🙊) Emmm. Semerbak!!





Keluar rumah dengan bismillah melangkah dengan kaki kanan terlebih dahulu bersama bau perfume yang amat best 




dan......




TING TING !! 🛎confident level terusssssss naik sampai ke kepala 😇 Nampak tak??? 





Tiba tiba terasa macam saya lah manusia paling cantik untuk hari ni 🤣🤣🤣 Orang lain belum tentu puji kita tapi kita kena puji diri sendiri. 



Untuk pengetahuan semua......






GOLDEN EMPRESS PERFUME ni tak mahal pun macam minyak wangi oversea tapi tahan lama. Dengan saiz botol yang kecil mudah nak bawa ke mana-mana. 




Dapat tahu botol kecil mesti korang cakap "roll on lah ni." Kalau nak tahu botol kecil dia seperti gambar di atas 👆👆 Tu botol spray okeyyy. Kalau pakai tak tinggal kesan pada baju pun. Tak rugi beli tapi rugi kalau tak beli. Korang tak akan patah hati kecewa gundah gulana. Percaya lah! ✌️✌️





Korang mesti tertanya tanya kan kat mana boleh dapat dan harga berapa? Kan? Kan? Kan? 🤔🤔🤔 Ni nak cerita ni... tapiiii korang scroll ke bawah dulu. Hihihi
v
v
v
v
v
v
v
v
v
Perfume yang best ni korang boleh order dekat saya je sebenarnyaaa 😅 Call atau PM nombor yang tertera di bawah ni. Bawah ni jeee..





👇👇👇


WHATSAPP / PM 0193995566 📱📞
WHATSAPP / PM 0193995566 📱📞
WHATSAPP / PM 0193995566 📱📞



No comments:

Post a Comment