Thursday 2 March 2017

GOLDEN EMPRESS PERFUME : Tett !! Tett !!



Semalam tengah sedap makan masuk whatsapp pukul 3 petang.
.
.
Tett tett !! Tett tett !! 📲📲
.
.
"Assalam sis. Sorry ganggu. Nak tanya ada stock banyak tak untuk 
GOLDEN EMPRESS PERFUME Miracle by Lancome? 
Kalau ada saya nak 10 kotak. Saya datang ambil di rumah sis dalam pukul 8 malam ini. Please reply ASAP. Thank you sis 😊"


Kau rasa??? 😱😱
.
.
Tengah makan tercekik tersedak sekejap. Terus kenyang dan berhenti makan, 
basuh tangan then reply whatsapp customer tu.
.
.
"Wasalam sis. Ada kebetulan baru ambil stock pagi tadi. 
Okey sis saya tunggu sis datang. Thank you 😘"
.
.
Tak selesa customer datang rumah sebenarnya 😕 
So kita set jumpa kat satu tempat lain yang lebih selesa 😉
.
.
Then, kami pun berjumpa bertentangan mata 👀 
Saya tanya dia nak bagi siapa sampai 10 kotak ni. 
Dia cakap dia ada majlis pukul 3 petang esok. 
Dia nak buat cenderahati untuk pensyarah yang dapat 
Anugerah Perkhidmatan Cemerlang (APC) 🎖 dan majlis tu adalah 
majlis kecil kecilan antara pensyarah sahaja.
.
.
WOW !! I'm so surprising 😱😱 Sempat tanya kenapa tak ambil lain lain bau? 
Dia cakap tu hadiah personal dari dia dan bau tu yang kebanyakannya 
mereka suka. Sempat juga saya promote bau yang lain. 
Next time katanya 😉 Huhuhu.
.
.
See !! Saya dah cakap GOLDEN EMPRESS PERFUME 
ni memang best 👍 Tak kesah bau apa pun tetap tahan lama. 
.
.
Tergugat tak? AHAHAHA 🤣 Whatsapp cepat sebelum stock habis.
.
.
.
0193995566 📞📱
0193995566 📞📱
0193995566 📞📱




No comments:

Post a Comment